2020: Despre Jupiter, Saturn, Pluto, niște eclipse și UN AVION DOBORÂT DIN EROARE

În contextul evenimentelor descrise în articolul ”Despre Jupiter, Saturn, Pluto, niște eclipse și Iran”, în dimineața zilei de 8 ianuarie 2020, un avion de pasageri Boeing 737-800 a fost doborât de o rachetă lansată de Corpul Gărzii Revoluționare Islamice din Iran. După ce inițial Iranul a negat implicarea în prăbușirea avionului, pe 11 ianuarie Corpul Gărzii Revoluționare Islamice a recunoscut că a doborât aeronava fiindcă a confundat-o cu o rachetă de croazieră americană și că au tras asupra ei două rachete sol-aer, dintre care una și-a atins ținta.

Avionul Boeing 737-800 aparținea companiei Ukraine International Airlines (care îl achiziționase nou în 2016) și efectua un zbor internațional programat, zborul 752 (PS752), de la Teheran la Kiev. Avea la bord 176 de persoane, între care nouă membri ai echipajului. Cincisprezece dintre pasageri erau copii. Toți oamenii aflați la bord au fost uciși.

Un zbor a cărui întârziere a depășit cu 4 minute limita fatală

Zborul 752 fusese programat pentru decolare la ora locală 05:15 (ora Teheranului, GMT+ 3: 30), dar a fost întârziat. Nu am reușit să aflu motivul întârzierii, dar această întârziere a fost fatală. Avionul a decolat cu aproape o oră mai târziu, la 06:12:47, într-un ceas rău. A fost doborât la mai puțin de 2 minute de la decolare.

Considerente astrologice

Iată cum arată harta decolării zborului 752:

Jupiter, Saturn și Uranus în Ascendent. Eclipsa din 26 decembrie în Ascendent. Este un déjà vu, nu?

Dar nu toate avioanele care au decolat în lume sub o astfel de configurație au fost doborâte. Este nevoie de un cumul de factori pentru ca un fenomen să se producă. Avionul acesta a plecat în momentul nepotrivit (totuși, de ce o fi întârziat aproape o oră?), din locul nepotrivit (o țară pentru care eclipsa din 26 decembrie a căzut în Ascendent), a aparținut unei companii a cărei hartă de fondare vibrează la tranzitele perioadei și a fost, cel mai probabil, comandată de un căpitan a cărui hartă natală a răspuns și ea conjuncturii astrale tensionate a momentului (așa cum harta conducătorului unei țări este relevantă pentru evenimentele prin care trece țara, la fel harta căpitanului unui avion este relevantă pentru ce se întâmplă cu avionul).

Din păcate, nu am reușit să găsesc datele de naștere ale căpitanul Volodymyr Gaponenko. Știu doar că avea 11.600 de ore de zbor pe aeronavele Boeing 737, din care 5.500 de ore în funcția de căpitan și că a absolvit Academia de zbor la Universitatea Națională de Aviație în 1992.

Am aflat însă că tot în 1992, pe 1 octombrie, a fost fondată compania Ukraine International Airlines, de către Asociația de aviație civilă din Ucraina și compania irlandeză de leasing Guinness Peat Aviation (GPA). Fiindcă avem data fondării, dar nu și ora, vom face harta solară a companiei. Iată cum arată:

Observăm un careu în T cardinal, format din Marte în Rac, Soare-Mercur în Balanță și conjuncția a două planete lente, Uranus și Neptun, în Capricorn. O hartă care poate fi foarte receptivă la tranzitele din perioada tragediei. Opoziția dintre Marte și Uranus este prin definiție violentă, iar aceasta a fost activată de tranzitul celor trei lente, Jupiter, Saturn și Pluto prin Capricorn, și la eclipsa de Soare din 26 decembrie. Activarea lui Neptun ar putea avea legătură cu faptul că avionul a fost doborât din eroare.

Dacă actul fondator a fost semnat între 13h23 și 15h10, atunci compania are Ascendentul în Capricorn. Nu avem însă de unde să știm dacă este așa. Oricum, actul a fost emis în timpul programului normal de lucru al instituțiilor, deci Ascendentul nu poate fi decât în Scorpion, Săgetător, Capricorn sau Vărsător.

Iată cum se suprapune harta eclipsei peste cea a companiei:

Toata aglomerarea din Capricorn este peste conjuncția Uranus-Neptun din natal, în opoziție cu Marte și în careu cu Soare-Mercur din natal! De remarcat, în plus, tranzitul NN peste Marte și cel al lui Marte peste Pluto. Deci componenta marțiană (violență, agresiune, accident etc.) este foarte bine marcată.

În momentul în care a fost doborât avionul, Marte intrase în Săgetător, semnul în care se află Luna din harta companiei, iar Luna se afla în Gemeni, în opoziție cu Luna din harta companiei…

mihaela-dicu

MIHAELA DICU,
Senior editor și președintă de onoare a AAR

Despre Mihaela

Cookie-urile ne ajuta sa ne furnizam serviciile. Prin utilizarea serviciilor noastre si navigarea prin acest site va exprimati acordul cu privire la utilizarea cookie-urilor. Detalii

Cookie-urile ne ajuta sa ne furnizam serviciile. Prin utilizarea serviciilor noastre si navigarea prin acest site va exprimati acordul cu privire la utilizarea cookie-urilor.

Close