Astrologie pentru oameni de afaceri. Cum să nu o dai în bară în 2019
Îți voi vorbi despre un subiect în privința căruia există multă dezinformare: știi care este cea mai bună Lună pentru a întreprinde o afacere?
Introducere
Astrologia este știința de “a traduce” cerul. Viața de pe Pământ este conectată la cea a cosmosului, cum este sus așa este jos, în așa fel încât suntem ca o oglindă a ceea ce se întâmplă în cer.
Astfel stau lucrurile nu doar la nivel personal, ci tot ceea ce se naște, fie că este o companie, un produs sau un serviciu, are propria sa hartă astrală.
Și cum funcționează?
Îți explic mai întâi la nivel personal. E adevărat că uneori cunoști oameni pe care nu îi suporți? Nu spun că se întâmplă des, dar uneori întâlnești acea persoană care îți inspiră impulsul de a te retrage. Asta se întâmplă pentru că harta ta și a sa nu rezonează.
Această persoană poate fi chiar prietenul celei mai bune prietene pe care o ai și nu știi ce vede ea la el, de-i cântă în strună de fiecare dată când deschide gura. Acest lucru se-ntâmplă deoarece harta bărbatului și cea a prietenei tale “rezonează”.
Sub aceste rânduri se află o hartă. Observi liniile roșii pe care le-am desenat?
Aceasta este energia celor două hărți în interacțiune. Să presupunem că una dintre aceste hărți este a ta și cealaltă este a colegului pe care nu îl suporți. Acele linii roșii reprezintă energia care se respinge și liniile verzi simbolizează ceea ce ați putea avea în comun, este energia care se oferă.
Același lucru se întâmplă cu afacerea ta, sau cu noul serviciu ori produs pe care ești pe punctul de a-l lansa și care te-a costat atâta muncă, acestea se nasc într-o zi, la o oră anume și de aceea vor avea propria lor hartă astrală, care va interacționa cu a ta.
Prin urmare, dacă harta ta se armonizează bine cu cea a produsului sau serviciului pe care le lansezi pe piață, îți va da mari bucurii (traduse în câștiguri). Totuși, dacă nu se armonizează, îți va da cele mai multe bătăi de cap.
Să luăm un exemplu, ca să poți înțelege ceva mai bine cum funcționează*.
*Nota traducătorului: exemplul care urmează este adaptarea în format text, în limba română, a materialului video oferit de Consuelo în cadrul articolului orginial, ”Fechas para abrir un negocio”.
Mai sus, harta din interior ar fi harta natală a cuiva, iar harta de la exterior poate fi harta unei firme care tocmai s-a înființat, harta unui produs care va fi lansat pe piață, harta unui serviciu. Când se naște serviciul? Serviciul se naște în momentul în care tu îl lansezi, dacă ai o afacere virtuală în momentul în care tu lansezi anunțul / comunicatul. În mod normal, acest lucru îl facem mai întâi către lista noastră de cunoștințe, printr-un newsletter, ne anunțăm contactele, îndemnăm la acțiune, spunem că avem acest produs, avem acest serviciu pentru ei.
Nu pot să vă spun datele la care trebuie făcută lansarea pentru că, în realitate, acest lucru presupune o muncă de 1 la 1. Harta din mijloc este harta natală a persoanei care deține afacerea (exemplul de față se axează pe o afacere unipersonală). Iar harta de deasupra este ceea ce se naște. După cum vedeți, nu este vorba numai despre faptul că Soarele traversează Vărsătorul, sau că Soarele și Luna se află în anumite semne, ci este mult mai mult, trebuie să combinăm ceea ce se naște cu harta natală și sinastria să fie favorabilă. Noua entitate are Ascendentul la gradul 11 din Pești. Prin urmare, va prelua energia a ceea ce se află la gradul 11 (și în preajma sa) nu numai din Pești, ci și din alte semne care se află sau nu în armonie cu Peștii. De asemenea, în această hartă Saturn face un aspect cu Ascendentul, ceea ce va implica întârzieri – să spunem că nu va merge totul atât de bine. În plus, Ascendentul poate cădea în anumite zone ale cerului din harta ta, zone cu dificultăți. Deci, din acest motiv, pot da anumite date care ar fi de evitat, zile în care energia nu e foarte bună; și există alte zile, pozitive, cele în care vom triumfa, dar acestea depind mult de alegerea orei. Pentru că, după cum observi, aceasta este harta aleasă pentru ora 10:02 a zilei de 24 mai, pentru această hartă natală:
Și apoi, avem o hartă diferită. Atenție! Aceasta este o hartă foarte diferită. Este ceva ce se va lansa pentru aceeași persoană, pe data de 24 ianuarie, dar la ora 15:37.
Este altceva, pentru că Ascendentul a ceea ce se naște (cu alte cuvinte, partea tangibilă a ceea ce se naște, Ascendentul fiind foarte important) – cade într-un loc diferit. Cel de dinainte, pe care l-am analizat, se afla la gradul 11 în Pești, iar acum Ascendentul cade în gradul 2 din Rac și captează o energie diferită a astrogramei natale. De aceea îți spun că trebuie lucrat în echipă, 1 la 1, pentru fiecare lansare, pentru fiecare serviciu și pentru fiecare produs.
Luna și clientela
În astrologie, fiecare planetă are un simbolism și când vorbim de business, Luna reprezintă clientela noastră.
Într-o companie vom avea următorii semnificatori naturali:
• Soarele este conducerea companiei și vizibilitatea;
• Luna sunt clienții (indiferent că ne adresăm bărbaților sau femeilor);
• Mercur este comunicarea;
• Venus este branding-ul;
• Marte este planul de acțiune;
• Jupiter sunt banii și politica firmei;
• Saturn sunt limitele, piedicile, întâzierile și penuria, inclusiv cenzorii și hater-ii.
Acestea fiind știute, obiectivul nostru în momentul conceperii sau lansării unui produs nou este să obținem harta noastră conjugată cu harta a ceea ce urmează să lansăm. Pe cât se poate, urmărim să obținem linii verzi de speranță și nu linii roșii de luptă și conflict.
Cunoști vreun om de afaceri care orice ar face nu reușește să își atragă clienți? Asta se întâmplă pentru că a lansat afacerea într-un moment care îi e nefavorabil.
Primul lucru și cel mai important este să te “conectezi” la clienți, prin urmare o Lună bună este esențială.
Luna crescătoare vs. Luna descrescătoare
Este adevărat că Luna în creștere simbolizează dezvoltarea, iar cea descrescătoare contrariul. Daaaar, amintește-ți că dorim să umplem harta ta de linii verzi, și dacă Luna crescătoare cade într-un loc nefavorabil în harta ta? Și dacă – oricât ar fi Luna de crescătoare – totul este plin de tensiuni?
Răspunsul la această întrebare este: am făcut-o de oaie, dar asta e!
Este adevărat că Luna crescătoare simbolizează că administrația firmei (dacă ești femeie de afaceri, aceea ești tu) și clienții se află în armonie, ceea ce este un lucru minunat în momentul lansării unui produs, însă noi trebuie să avem harta acelei Luni crescătoare și să o suprapunem peste harta ta.
În acest fel vom ști ce va aduce pentru tine lansarea despre care vorbim. Dacă ar fi atât de ușor ca a demara pe Lună crescătoare, toate afacerile ar fi prospere, însă, din ceea ce știu eu, nu este așa.
Prin urmare, ar fi de preferat o Lună descrescătoare care se armonizează cu harta ta personală, decât o minunată Lună crescătoare care să îți aducă probleme.
Nu ți s-a întâmplat niciodată să mergi la un eveniment la care să te plictisești, să ți se pară că nu se împărtășește nimic interesant și să pleci acasă ca și când nimic n-ar fi fost? Și totuși, ascultând comentarii despre eveniment de la alte persoane, parcă ele ar fi fost într-un loc diferit de cel în care ai fost tu, un loc minunat, cu vorbitori geniali.
Ciudat, nu-i așa?
Se întâmplă astfel pentru că evenimentul în sine s-a născut cu propria sa hartă, care interacționează cu a ta, și se pare că nu îți aducea nimic, ci din contră, te lăsa cu buza umflată.
Și nu dorim să se întâmple asta cu afacerea ta, cel puțin eu nu doresc să mi se întâmple.
Prin urmare, nu este atât de relevantă chestiunea Lunii crescătoare sau nu, cu excepția cazului în care știi cu adevărat ce faci.
Zile de evitat
În general, există zile negre în care nu-ți recomand să demarezi nimic.
Zilele cu eclipse.
O eclipsă de Soare reprezintă ascunderea Soarelui și prin urmare, ceea ce se naște va avea nevoie de mult timp pentru a dobândi vizibilitate, ani de zile. În mod normal, ca antreprenori, nu ne putem permite acest lux.
O eclipsă de Lună semnifică ascunderea Lunii, care după cum spuneam mai sus reprezintă clientela, cu alte cuvinte, simbolizează că ceea ce se începe în acea zi, va avea clientela “dispărută” și cred că nu ai nevoie să-ți povestesc cât de greu îți va fi dacă nu ajungi la clienții tăi.
Luna, care reprezintă clienții, conjunctă cu Saturn, adică limitele și sărăcia, va însemna că ceea ce se începe nu va avea rezultatele sperate, clienții vor fi în număr mic și deloc dispuși să cumpere (și nu știu tu, dar eu asta nu doresc).
Această poziționare necesită nuanțări, în funcție de situație am putea să facem abstracție de ea, dar, în principiu, este mai bine ca zeul comerțului, Mercur, să fie bine plasat pe cer pentru a-ți favoriza debuturile.
Putem face abstracție de asta când este vorba de un produs pe care deja îl avem în portofoliu și se încearcă doar să se reamintească pieței că el există și vom avea deschis coșul de cumpărături doar în perioada de retrogradare a lui Mercur, care durează 3 săptămâni, ceea ce e perfect posibil, dar atenție, numai pentru produse pe care le avem deja în portofoliu.
Ceea ce face astrologia pentru afacerea ta este să te ajute să joci cu folos, ca totul să curgă mai ușor înspre locul unde dorești să ajungi.
Este ca și cum ai concura într-o cursă și ai avea un ghid care merge cu câțiva pași înaintea ta, anunțându-te că la ieșirea din următoarea curbă vei da peste o groapă, să te lipești de partea stângă pentru a evita o cădere (și luxația aferentă), sau că peste 20 de minute vântul care suflă din spate te va ajuta pentru ca fiecare pedalare să fie mai eficientă.
Nu este magie, dar îi seamănă mult.
Cum să nu o dai în bară în 2019. Zile de evitat**
** Nota traducătorului: acesta este un extras din ghidul oferit gratuit de Consuelo abonaților – vezi https://www.horaprimaastrologa.com/emprendedoras-fechas-2019/
Zilele cu eclipse
Niciodată, în absolut nicio situație, nu lansa nimic în ziua eclipsei, acest lucru să fie literă de lege pentru tine întotdeauna.
Desigur, nu înseamnă că lumea se oprește, pentru că nu este așa, nici că trebuie să ne închidem într-un balon, ceea ce, bineînțeles, nu este cazul, nu, doar că nu facem o lansare, nu prezentăm un produs, nici nu începem nimic important în ziua eclipsei.
O eclipsă reprezintă “tăierea luminii”, așadar, pentru o clipă, nu există energie, asta însemnând că ceea ce se naște nu are “benzină” ca să meargă.
O nuanțare: dacă ceea ce se naște este o persoană, nu înseamnă că va muri, nu, dar, într-o eclipsă, Soarele (vizibilitatea) sau Luna (publicul) dispar. Iar când vorbim despre afaceri avem nevoie de ambele elemente și avem nevoie ca ele să înceapă să ne dea lumina de la început; nu poți aștepta, decât dacă ai fi bogătaș și ai avea posibilitatea de a aștepta ani de-a rândul pentru ca afacerea ta să evolueze (și cu asta harta ei și deci lumina ei, se va schimba); elementele de mai sus, în cazul celor mai mulți muritori, sunt indispensabile.
Zilele cu eclipse din 2019 sunt:
5-6 ianuarie, eclipsă de Soare
20-21 ianuarie, eclipsă de Lună
2 iulie, eclipsă de Soare
16-17 iulie, eclipsă de Lună
26 decembrie, eclipsă de Soare
Zilele în care Luna este conjunctă cu Saturn și, prin urmare, publicul va simți limitări și tristețe:
5 ianuarie
2 februarie
1 martie
28 și 29 martie
25 și 26 aprilie
22 și 23 mai
19 iunie
16 iulie
12 august
8 septembrie
5 și 6 octombrie
2 și 29 noiembrie
27 decembrie
Problema lui Mercur retrograd
Ar fi convenabil ca planeta comunicării și a comerțului să se afle într-o poziție bună pe cer, din motive evidente, cu alte cuvinte să nu fie retrogradă sau într-un loc nefavorabil al hărții, însă există nuanțe:
Dacă ai o lansare de produs pe care îl vinzi din când în când (de exemplu, eu lansez un curs de astrologie de bază din când în când, nu este un produs nou, dar nu este întotdeauna disponibil) atunci când Mercur și-a început retrogradarea și închei oferta înainte ca Mercur să-și reia mersul direct, nu este situația ideală, dar este, să zicem, acceptabilă, deoarece lucrarea începe și se termină cu planeta în aceeași situație.
Cu toate acestea, lansarea unei pagini web, adică ceva care va avea o viață lungă, atunci când Mercur este retrograd, înseamnă că va avea nevoie de multe ajustări de-a lungul timpului (vieții sale utile) și desigur, nu este de interes.
Perioadele în care Mercur va fi retrograd în 2019:
De pe 6 până pe 29 martie
De pe 8 iulie până pe 2 august
De pe 2 până pe 21 noiembrie
Ar fi foarte nedrept ca după ce ai investit în design, branding, ore pe Instagram, ore de creație a conținutului pentru blogul tău, ore pentru design-ul lansării, un mentor care să te ajute să îmbunătățești rezultatele, să ajungi să nu obții cel mai bun rezultat din cauză că nu ai luat în considerare cerul.
Acum cunoști datele cele mai importante de luat în considerare în 2019, pentru că… știi care este diferența între miliardari și milionari?
Miliardarii au astrolog.
CONSUELO INCHAURTIETA MONTAÑÉS,
Membră de onoare a AAR
Traducere din spaniolă și adaptare de ANCA MUSTĂȚEA, cu acordul autoarei, după materialul ”Fechas para abrir un negocio”.